У Дніпрі освітян навчали протидії булінгу
У Дніпрі, на базі школи № 134, провели міський форум «Протидія булінгу (цькуванню). Шляхи подолання». На захід запросили заступників директорів з виховної роботи закладів освіти міста.
Роботу організували з теоретичного та практичного модулів. Фахові спікери з-поміж іншого розповіли про алгоритм протидії та профілактики дитячого булінгу в освітньому середовищі, зокрема, для батьків – психологічний супровід цього процесу.
-Насамперед головна мета цього форуму – навчити педагогів виявляти, запобігати та протидіяти булінгу (цькуванню) та його проявам в освітньому середовищі. Ця проблема існує давно, але останнім часом вона стала актуальною. Дуже тішить, що самі діти нею цікавляться і хочуть, щоб цього явища у стінах школи не було. Наприклад, торік у нашому закладі провели місячник «StopБулінг», який запропонували провести самі учні. Загалом жодна школа не застрахована від булінгу чи різних його проявів. Тому дуже важливо на ранній стадії це побачити і запобігти подальшому розвитку таких ситуацій, – сказала директорка школи № 134 Лариса Кульбач.
Під час заходу для освітян виступили учні згаданого закладу, які показали театральну композицію з різними проявами булінгу. Діти самостійно розробили сценарій із ситуаціями, які можуть виникнути серед школярів.
Одна із учасниць виступу – учениця 11-А класу Дар’я Федоренко. Дівчина є учасницею шкільної команди «StopБулінг».
-Торік після вдалого проведення однойменного місячника у нашій школі ми, учнівське самоврядування, вирішили створити таку шкільну команду «StopБулінг». Допомагаємо учням абсолютно різних класів урегульовувати конфліктні ситуації. Також у форматі гри та сценок доносили до них інформацію про булінг і толерантне ставлення одне до одного. Мали неабиякий позитивний відгук від самих же дітей. Тому і надалі продовжуватимемо таку роботу. Як закінчимо школу, плануємо передати свої обов’язки іншим старшокласникам, – сказала Дар’я Федоренко.
Зі свого боку психологиня школи Наталія Троценко зазначила: «Школа – це великий колектив учнів і, звісно, можуть виникати різні конфліктні ситуації. Тому у щоденній роботі зі школярами працюємо у тому числі й над тим, як конструктивно вирішити той чи інший конфлікт. Радує те, що діти останнім часом не замикаються у собі, не замовчують такі ситуації, а звертаються до мене, класного омбудсмена чи керівника. Словом, це кропітка робота, яка потребує постійної уваги.