Приєднуйся до створення ідеї бренду Дніпро та його логотипу!
У Дніпрі розпочато Інтернет-голосування за роботи трьох фіналістів конкурсу на найкращу концептуальну пропозицію ідеї бренду міста та його логотип
Голосування триватиме 10 днів, починаючи з 11 червня. Роботи фіналістів оприлюднено у повному обсязі на офіційному сайті «Агентства розвитку Дніпра» (dda.dp.ua) та сайті Ребрендинг міста Дніпро (brand.dp.ua). Проголосувати можна за цим посиланням: https://brand.dp.ua/voting/.
Згідно з умовами конкурсу фіналісти конкурсу – Микита Агеєнко, Євгенія Олійник та Сергій Білий – після виходу у фінал скористалися можливістю доопрацювати свої роботи згідно із наданими рекомендаціями від 16 членів Оргкомітету конкурсу та побажаннями, які висловлювалися громадою в мережі Інтернет. Отож, остататочні пропозиції фіналістів дістали певних візуальних змін і знайшли відображення у презентаціях.
«Усі 10 днів, які триватиме голосування, динаміку голосів можна побачити он-лайн. Конкурс завершить фінальна бренд-сесія, трансляцію якої ми також будемо вести наживо. Кожна з трьох доопрацьованих робіт ще раз отримає експертну оцінку членів Оргкомітету за 7-ма критеріями – оригінальність, унікальність, конкурентність, етичність, лаконічність, привабливість, технологічність, позитивність – від 1 до 10 балів за кожен критерій. Та вирішальне значення матимуть підсумки онлайн-голосування громадськості, за якими роботи отримають ще до 30 балів», – повідомив керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.
Переможця визначать та оголосять до 24 липня. Він отримає диплом та винагороду від організаторів конкурсу у вигляді 40 тис. грн. на розробку повноцінного бренд-буку м. Дніпро.