Рестарт інтернет-голосування за ідеї бренду міста та його логотип

У Дніпрі оголошено рестарт інтернет-голосування за бренд Дніпра та його логотип  через «накрутку» голосів

Голосування розпочнеться 19 липня й триватиме до 28 числа поточного місяця. Обиратимуть з-поміж 3 варіантів, які пройшли у фінал. Фіналістами конкурсу стали Микита Агеєнко, Євгенія Олійник та Сергій Білий.

 

«Під час першого голосування, яке ми проводили щодо бренду та логотипа міста, люди заповнювали анкети, витрачали на це до півгодини, а потім писали нам на пошту, телефонували, якось ідентифікували себе. Тож третій етап голосування ми зробили зручним та швидким для містян: потрібно було лише обрати варіанти «так» чи «ні». Однак IT-фахівці виявили, що відбувалася «накрутка» голосів: люди по декілька разів голосували з різних IP-адрес та пристроїв, тож було вирішено провести рестарт відбору», – зазначив директор КП «Агентство розвитку Дніпра» Володимир Панченко.

Відтепер, щоб проголосувати, потрібно буде пройти ідентифікацію через BankID – така система використовується сервісом IGov. «Система BankID дасть змогу досягти максимальної прозорості голосування за принципом «одна людина – один голос». Ми уклали договір із представниками цієї системи, тож уже завтра голосування має розпочатися», – розповів керівник програми EGAP Dnipro Сергій Довгополий.

Про те як будуть визначати переможців можна прочитати у нашому попередньому матеріалі.

Наступна стаття: