Хто став переможцем у конкурсі на новий логотип та бренд Дніпра?

логотип Днепра

У Дніпрі завершився третій етап ребрендингу міста. Переможцем за підсумками інтернет-голосування та за рішенням конкурсної комісії став логотип «Дніпро – хвилююче місто» Сергія Білого«Під час фінального третього етапу конкурсу – онлайн-голосування – учасники могли отримати такі бали: перше місце – 30 балів, друге – 20 балів і відповідно третє – 10 балів. Решту – 70 балів – виставляли члени журі, оргкомітет, оцінюючи кожну роботу за сімома критеріями: оригінальність, лаконічність, привабливість, конкурентність, етичність, технологічність, позитивність. Такий підхід дає можливіть комплексно та грунтовно оцінити будь-яку роботу», – розповів керівник напряму брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.

«Певний резонанс, звісно, викликав перезапуск голосування за бренд та логотип. Система BankID захищяє від будь-якого взлому та неавторизованого голосування. Кожна людина, що має BankID може зайти, залогінітися і проголосувати. При цьому проголосувати двічі з одного BankID неможливо. Єдина можливість набрати більше голосів – це просувати свою роботу через соцмережі, що й робили автори» , – повідомив керівник програми EGAP Dnipro Сергій Довгополий.

Директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко зазначив: «Етап роботи по створенню брендпартнерства, по розробці проектів і по голосування завершено. Тепер ми передаємо результати цього конкурсу до міської ради. Коли мер Борис Філатов підпише відповідне розпорядження, цей логотип та бренд можна буде офіційно використовувати. Важливо також розуміти, що бренд та логотип у жодному разі не замінюють офіційну символіку міста, наприклад, герб».

Автор-переможець повинен розробити брендбук, у якому буде вказано, як саме й де використовуватиметься цей логотип. Допомогати в просуванні цього бренду має і міська рада як один з основних стейкхолдерів на рівні з громадою, бізнесом, працівниками культурної сфери.

 

Наступна стаття: