У Підгородному відкрили сучасний ЦНАП

  24.12.2021 21:54   -
Новини

У Підгородному відкрили центр надання адмінпослуг. Сучасний офіс розташували в реконструйованій будівлі. Зробили комфортне стильне приміщення. Всередині – нове оснащення, привітні адміністратори. Це вже 67-й ЦНАП на Дніпропетровщині, підкреслив заступник голови Дніпропетровської ОДА Іван Начовний.

У тільки-но відкритому ЦНАПі – вже перші відвідувачі. Приходять у земельних питаннях, щодо прописки-виписки, за довідками про склад сім’ї.

«Раніше доводилося різними кабінетами бігати. А ще діставатися обласного чи районного центру декількома транспортами. Тепер все в одному місці. Дуже зручно», – поділився місцевий Антон Вусик.

Під ЦНАП відвели історичну пам’ятку. Будівлі – понад 100 років. Колись тут розташовувалася перша школа у Підгородному. Приміщення давно було порожнім. Громада вирішила – споруда має служити людям.

«Оновили приміщення місцевим коштом. Обладнання та меблі отримали за програмою «U-LEAD з Європою». Разом втілили давню мрію всієї громади», – сказала керівниця Юлія Волок.

У приміщенні – два фронтофіси. Загалом облаштували 12 робочих місць адміністраторів. У зоні очікування – зручні дивани. Є і дитячий куточок – для маленьких відвідувачів.

«Маємо чудове приміщення. Дуже зручно тут працювати. Тепло, світло. Техніка вся нова. І нам добре, і людям, які приходять за послугами», – розповів начальник відділу ЦНАП Микола Семенюк.

У підгороднянському ЦНАПі можна отримати понад 80 різних послуг. Серед них – реєстрація місця проживання, речових прав, оформлення актів цивільного стану, субсидій. Згодом можна буде зробити і біометричний та закордонний паспорти, каже керівниця Юлія Волок. Нині чекають на обладнання.

«Цьогоріч відкрили у громадах 27 нових ЦНАПів. Завдяки таким сучасним центрам мешканці області мають доступ до державних сервісів поруч із домом. Це дуже зручно. А ще дозволяє економити ледве не найдорожче – час», – зазначив заступник голови Дніпропетровської ОДА Іван Начовний.

Нині на Дніпропетровщині – 165 ЦНАПів разом із філіями та віддаленими робочими місцями.

Поділитись: