У Дніпрі припинили роботу шахрайського call-центру

  15.12.2021 12:23   -
Новини

Правоохоронці встановили та опитали 25 працівників, які на момент слідчих заходів перебували у приміщенні та займалися шахрайською діяльністю, – про це повідомляє відділ комунікації поліції Дніпропетровської області.

Обшуки відбулись 9 грудня в офісі на вулиці Європейській м. Дніпра за участі працівників управління карного розшуку та бійців полку поліції особливого призначення ГУНП в Дніпропетровській області, а також представників Лівобережної окружної прокуратури. За результатом слідчих заходів поліцейські вилучили 30 комплектів комп’ютерної техніки, мобільні телефони, чорнові записи та покрокові інструкції спілкування операторів із майбутньою жертвою.

Правоохоронці встановили схему, за якою працювали оператори шахрайського call-центру. Вони телефонували клієнту нібито від імені працівника служби безпеки банку і повідомляли про виявлені шахрайські дії на карткових рахунках, загрозу блокування картки, після чого пропонували пройти верифікацію та здійснити інші дії з банківською карткою. Далі випитували фінансові дані та іншу конфіденційну інформацію, зокрема СVV- та пін-коди банківських карт, авторизаційні дані до онлайн-банкінгу.

Отримавши доступ до карткового рахунку, всі гроші потерпілих перераховували на підконтрольні їм рахунки, оформлені на третіх осіб.

За вказаним фактом триває досудове розслідування за ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України (шахрайство). Вилучена комп’ютерна техніка направлена на експертизу, а поліцейські вживають заходи для встановлення всіх осіб, причетних до злочину.

Поділитись: