Після капремонту Центральний міст у Дніпрі став безпечнішим
У Дніпрі після капітального ремонту Центральний міст став більш безпечним для пішоходів і водіїв. Зокрема, завдяки відбійникам усунули небезпеку зустрічного зіткнення автомобілів. Про це розповів заступник начальника управління ремонту та експлуатації автодоріг міськради Олександр Цирульников.
– Під час капітального ремонту Нового мосту було встановлено центральний блок бар’єрного огородження, який працює за принципом огородження типу «Нью Джерсі». Його розробили в США неподалік від Нью-Джерсі наприкінці 50-х років минулого століття. Відтоді цю форму широко використовують у всьому світі, – розповів Олександр Цирульников.
Водії схвально оцінюють відбійники. Так, Анатолій Ковальський каже, що за такої інтенсивності руху вони відіграють дуже важливу роль для безпеки.
– У разі зіткнення такі огорожі не «рвуться» і не «пускають» авто на зустрічну смугу. Раніше відбійників не було і тому було багато аварій, – впевнений водій.
Так, встановлення подібного центрального бар’єрного огородження на Московському мосту в Києві дозволило знизити аварійність майже на 20 %. Кияни також вимагають улаштувати подібний відбійник і на мосту Патона.
Під час ремонту переправи у Дніпрі подбали і про пішоходів – встановили нове перильне огородження. Подібні конструкції є на мосту канадського міста Чилівак.
– Металеве поручневе огородження дозволяє безперешкодно пересуватися як пішоходам, так і велосипедистам. На ньому встановлено проміжні опори для кріплення перильного огородження від інших, – розповів головний інженер КП «Дніпроавтоміст» Дніпровської міської ради Олег Антонов.
Покращилась і тротуарна зона мосту. Там уклали епоксидно-поліуретанове покриття, яке запобігає ковзанню. Це система «SikaCor Elastomastic TF» – смола, що використовується для створення жорстко-еластичних покриттів на сталі та бетоні.