Куди звертатися мешканцям області, якщо порушили їхні фінансові права

  24.03.2021 12:32   -
Новини

Дізнатися про свої права та обов’язки, поскаржитися на порушення. Такі опції доступні на спеціальному порталі для користувачів фінансовими послугами. Про це повідомили у департаменті фінансів Дніпропетровської ОДА. 

-Ми підтримуємо інформаційну кампанію #ЗнайСвоїПрава, яку ініціювали НБУ та Уповноважений Верховної Ради з прав людини. Мешканці області повинні знати, куди звертатися у разі непорозуміння з фінансовими установами, – зазначили у департаменті. 

На сайті – корисна інформація про кредити, депозити, страхування, захист персональних даних, банківські договори. Поради, на що звертати увагу при оформленні фінансових документів. А ще застороги, як не попастися на гачок шахраїв.  Є перехід до системи надання безоплатної правової допомоги.

На порталі можна отримати консультацію експертів та подати скаргу на порушення прав споживачів фінпослуг.

-Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов. Аби забезпечити їх добросовісну поведінку та прозорість вартості послуг. Друга – сприяти кращій фінансовій обізнаності українців, – наголосив заступник Голови Національного банку України Олексій Шабан.

До інформаційної кампанії Національного банку та Уповноваженого Верховної Ради з прав людини долучилося понад 50 партнерів.

Поділитись:

Попередня стаття: