Куди звертатися мешканцям області, якщо порушили їхні фінансові права
Дізнатися про свої права та обов’язки, поскаржитися на порушення. Такі опції доступні на спеціальному порталі для користувачів фінансовими послугами. Про це повідомили у департаменті фінансів Дніпропетровської ОДА.
-Ми підтримуємо інформаційну кампанію #ЗнайСвоїПрава, яку ініціювали НБУ та Уповноважений Верховної Ради з прав людини. Мешканці області повинні знати, куди звертатися у разі непорозуміння з фінансовими установами, – зазначили у департаменті.
На сайті – корисна інформація про кредити, депозити, страхування, захист персональних даних, банківські договори. Поради, на що звертати увагу при оформленні фінансових документів. А ще застороги, як не попастися на гачок шахраїв. Є перехід до системи надання безоплатної правової допомоги.
На порталі можна отримати консультацію експертів та подати скаргу на порушення прав споживачів фінпослуг.
-Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов. Аби забезпечити їх добросовісну поведінку та прозорість вартості послуг. Друга – сприяти кращій фінансовій обізнаності українців, – наголосив заступник Голови Національного банку України Олексій Шабан.
До інформаційної кампанії Національного банку та Уповноваженого Верховної Ради з прав людини долучилося понад 50 партнерів.