Дніпрян запрошують до обговорення принципів розміщення зовнішньої реклами

  22.10.2018 22:46   -
Новини

У Дніпрі розробили принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель міста. Завдання створити відповідний дизайн-код для Дніпра поставив міський голова.

– Те, на що перетворилися фасади будівель Дніпра за останні десятиліття, інакше, як тяжкою хворобою, назвати не можна: плями, перебудови, прибудови, вивіски, які закривають фасад так, що впізнати не можна, вітрини, що перетворилися на клаптикову ковдру, – усе це понівечило обличчя міста. Це не могло тривати вічно, й зараз цьому візуальному сміттю приходить кінець, – прокоментував головний художник Дніпра Сергій Білопольський.
До розробки принципів долучилися дизайнери, архітектори, фахівці Головного архітектурно-планувального управління міськради. Документ має статус регуляторного акта, а тому повинен обговорюватися з громадськістю, що наразі й відбувається. Обговорення триватиме до кінця жовтня.
Ознайомитися з принципами візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель міста можна за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1wh_y-rkCjB8MmqDHA3m5ZFESiDorBzonM_iKMIiG6zg/edit, а з проектом відповідного регуляторного акта: http://bc.dniprorada.gov.ua/uk/regulyatorna-politika/obgovorennya-proektiv-regulyatornikh-aktiv?fbclid=IwAR1ydaYRYt-jGiHqq8h40OHZjRHXLu-Cqq5oO54m9iXDMwHZWeuCkBCiHRg.
Там же розміщена й анкета для відгуків та побажань, які будуть опрацьовані та враховані у дизайн-коді.
Остаточний варіант переліку принципів розміщення реклами на фасадах будівель планують винести на затвердження виконкомом Дніпровської міської ради до кінця року.