Дніпровських школярів навчають сортувати сміття

3 года ago Зоря2 Комментарии к записи Дніпровських школярів навчають сортувати сміття отключены

15 січня у Дніпрі на базі школи № 31 журналістам показали, як школярів навчають сортувати та утилізувати сміття. Екологічне виховання впроваджують у всіх навчальних закладах міста.

Учні школи № 31 регулярно беруть участь у конкурсах з екології. У навчальному закладі проводять уроки, під час яких дітей вчать правильно сортувати та утилізувати сміття. Для цього навіть є спеціальна гра, яку запускають на інтерактивній дошці.
– Ми живемо у великому промисловому місті й тому не маємо права не розуміти екологічного стану нашої області. Ми працюємо над тим, щоб спрямовувати роботу вчителів з дітьми у бік розвитку у них активної екологічної позиції. Коли діти привчаються сортувати сміття, то вони вимагають цього і від своїх батьків. Дорослим соромно неправильно викидати сміття, якщо дитина робить їм зауваження, – пояснив методист методичного центру управління освіти Тетяна Денисенкова.
Крім того, у закладі встановлено кілька баків для різного виду сміття, а також є музей рециклінгу.
– У нас стоять маленькі контейнери для збирання батарейок. Тепер поставили й для пластику. Ми утрамбовуватимемо його та здаватимемо до спеціальних пунктів за гроші. Діти можуть приносити пластик і з дому. А гроші використовуватимемо для допомоги фондам та на потреби школи. Ми вважаємо, що це дуже важливі питання, які виховують справжніх патріотів нашої країни, – сказала заступник директора школа № 31 Наталія Шумська.
Школа співпрацює з кількома екологічними організаціями. Діти знають, що батарейки, лампочки та термометри необхідно здавати до спеціальних переробних компаній. Але не все сміття тут утилізують.
Надія Піскарьова – мама одного з учнів. Вона за власною ініціативою навчає дітей виготовляти речі з вторинної сировини.
-Те, що зроблено своїми руками, цінується набагато більше за речі, виготовлені на виробництві. Дитина, яка займається ручною працею, розкривається, вона вносить часточку себе у те, що вона робить. Ми обрали вторинну сировину, адже це матеріали, які забруднюють нашу природу. А ми даємо їм друге життя, – сказала Надія.
На уроках діти використовують пластикові пляшки та поліетилен. З пляшок вони роблять вази для квітів. А поліетилен використовують як матеріал для в’язання.

 

Поделиться: