Чому дніпровський аеропорт наразі не може бути прибутковим

  11.03.2021 08:00   -
Новини

Дніпровський аеропорт продовжує занепадати та унеможливлювати вильоти з міста. Але нещодавно з’явилась надія на поліпшення ситуації: фінансувати будівництво погодився приватний інвестор – група DCH Олександра Ярославського. Інвестор заявляв, що готовий вкласти близько 100 мільйонів доларів в будівництво нового аеропорту в Дніпрі. Держава ж казала про майже шість мільярдів гривень фінансування зі своєї сторони. Мова йшла про те, що усю інфраструктуру – злітно-посадкову смугу довжиною 3200 метрів, сучасне навігаційне і світлосигнальне обладнання – профінансує держава, а будівництво двох терміналів (звичайний і VIP) візьме на себе бізнес-група DCH Олександра Ярославського. Планували, що буде шість виходів на посадку, офіси та парковку більше ніж на 1000 місць. Очікували, що аэропорт зможе збільшити пасажиропотік до більш ніж півтора мільйона пасажирів на рік, а згодом ця цифра може збільшитися вдвічі. Якщо всі ці обіцянки реальні, аеропорт в Дніпрі може стати другим в країні, поступаючись лише Борисполю. Про наслідки монополізації аеропорту в Дніпрі ми поспілкувалися з економічним експертом Віктором Жихом.

Поділитись: