Адміністратори Криворізького ЦНАПу оволоділи основами жестової мови

  20.02.2020 15:08   -
Новини

Отримати адмінпослуги без бар’єрів, – таку можливість мають криворожани з вадами слуху. Все – завдяки умінню працівників місцевого ЦНАПу спілкуватися жестовою мовою. Такі навички вони опанували на спеціальному тренінгу.

– У ЦНАПах області намагаються зробити адмінпослуги якомога доступнішими для всіх людей. Чудовий приклад створення безбар’єрного середовища демонструє Криворізький центр. Там для працівників організували навчання основам жестової мови. Загалом двомісячні тренінги пройшли 11 адміністраторів, – розповіла заступниця директора департаменту економічного розвитку ДніпроОДА Олена Лічманенко.

Тепер у кожному з 8 офісів Криворізького ЦНАПу є адміністратор, який володіє основами жестової мови. Раніше з відвідувачами, які мають вади слуху, доводилося спілкуватися через переписку на папері.

– Нашим клієнтам дуже втішно, що вони можуть комунікувати у зручний спосіб. Коли починаєш спілкуватися із такими відвідувачами жестами, у них очі розширюються від здивування. Люди дуже задоволені. І мені приємно допомогти їм. Опанувати цю мову було зовсім нескладно. Головне – вивчити абетку. А далі – було б бажання, – поділилася адміністраторка Олена Попова.

Тренінги з опанування основами жестової мови для працівників Криворізького ЦНАПу провела Дніпропетровська обласна організація Українського товариства глухих.

Поділитись: