В України є всі шанси стати гравцем на євразійському залізничному сполученні – миколаївський депутат-пропозиціонер Максим Коваленко
Що ж заважає нашій державі реалізувати свій логістичний потенціал? І які пропозиції мають політики та експерти аби досягти успіху у цій сфері? Про це йшлося під час чергового онлайн-засідання ПРОпозиціонери Клубу. Своїми думками поділився депутат Миколаївської міськради від «Пропозиції» Максим Коваленко.
Сьогодні транспортна галузь в Україні, як і в усьому світі, переживає не найкращі часи. Пандемія стала нелегким випробуванням не тільки для продавців і виробників товарів, а й для логістів. Закриття кордонів, зниження обсягу випущеної продукції, економічна криза, розрив ланцюга поставок, карантинні заходи – все це явно грало не на користь розвитку логістики. В Україні найбільше перевалку вантажів здійснюють через залізничний, автомобільний, морський та трубопровідний транспорт, кожен з яких потребує модернізації, вважає пропозиціонер:
«В Україні 13 портів, але жоден з них не входить до світових рейтингів, тому що не відповідає стандартам. Індекс портової інфраструктури в Україні становить 3,9 балів із можливих 7. А в ЄС середній показник – 4,8. Наш Миколаївський порт входить до трійки найпотужніших за обсягами перевалки вантажів операторами терміналів та включений до списку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки. Тож моя пропозиція полягає у тому, щоб привернути увагу держави і удосконалити роботу цього транспортного напрямку».
Митна служба – ще один фактор, що гальмує українську логістику, впевнений Максим Коваленко. Тотальна корупція, неефективні «єдині вікна» і ускладнені митні процедури – це лише деякі характеристики української митниці.
Нещодавно, у України з’явився шанс стати гравцем на євразійському залізничному сполученні і розвантажити транспортні коридори, які проходять через Білорусь. Саме ця країна обслуговує абсолютно усі перевезення з Китаю в західному напрямку і може блокувати залізничний потік «Євразійський Союз – Європа», в залежності від геополітичної ситуації.
«На жаль, наша залізнична інфраструктура виявилася не готовою до подібних змін. Висока тарифна сітка монополіста, а також бюрократична тяганина нівелює шанси України стати гравцем в транзитному залізничному потоці в Європу. Хоча такі шанси у нас досить високі. Та поки ж ми «профукуємо» свій логістичний потенціал», – резюмував депутат Миколаївської міськради від «Пропозиції».
Маєте пропозиції?
Зустрічаємось кожного вівторка о 19.00 в голосовому чаті нашого Телеграм-каналу: https://t.me/propositioner
Та щочетверга о 19.00 в соцмережі Clubhouse: https://www.joinclubhouse.com/club/club-proпозиціонери
Приєднуйтеся до нашого телеграм-каналу, щоб бути в курсі найважливіших новин: t.me/proposicia