Любов Дрозд: «Для успішності реформи освіти її філософію насамперед мають зрозуміти вчителі та батьки»
Скандинавська система освіти, на якій ґрунтується Нова українська школа, в українських реаліях має враховувати особливості національного менталітету. Саме тому центри професійного розвитку педагогічних працівників покликані допомогти вчителям адаптуватися до змін, які передбачає НУШ. Про це заявила консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Любов Дрозд.
Любов Дрозд, депутатка Марганецької міської ради, фракція політичної партії «Пропозиція»: «До Нової української школи повинні дорости насамперед самі вчителі. І батьки, звичайно. Тому що непорозуміння, які виникають між вчителем і учнем, між учнем і батьками, між батьками і вчителями, пов’язані з тим, що педагоги та батьки не сприймають реформу. Вони часто не розуміють, що тепер школа повинна розвивати, а не навчати. І навчити учнів вчитися, а це дуже складно. Втім, перші результати ми побачимо вже за рік, коли діти, які почали вчитися за новою системою, закінчать початкову школу».