Як у дніпровському метрополітені готують вагони для виходу на лінію
Метрополітен Дніпра щодня перевозить тисячі пасажирів. А для забезпечення стабільного та своєчасного руху поїздів дніпровського метрополітену потрібна цілодобова процедура перевірки. Як проходить ремонт рухомого транспорту та огляд вагонів метро — далі.
Про це повідомляють на телеканалі ДніпроTV.
Справність залізних коліс, стан вагонів та вузлів між ними. Перед кожною поїздкою потяг дніпровсьго метрополітену чекає складна процедура.
Іван Бондар, старший майстер електродепо комунального підприємства “Дніпровський метрополітен”:
“Для забезпечення потреби населення в перевезеннях, необхідно своєчасно, якісно проводити технічне обслуговування та ремонт рухомого склад. Після кожного заходу рухомого складу з лінії, йому проводять технічне обслуговування в об’ємі ТО1”.
Аби пасажири могли безпечно проїхатись у метро, «підземний експрес» повинен пройти 3 етапи ремонту.
Владислав Гуля, майстер електродепо комунального підприємства “Дніпровський метрополітен”:
“В залежності від типу роботи сам ремонт ускладнюється. Наприклад, найпростіший ТО1 — це виконується просто огляд рухомого складу. Усі наступні ремонти, наприклад, ТО2, який зараз стоїть, то вже відчиняється певне обладнання, дивляться стан цього обладнання, при потребі проводиться ревізія”.
Також тут проводять планово-попереджувальні заходи, які дозволяють забезпечити безперебійний рух у дніпровському метро. А це щоденна подорож для багатьох містян.