«Губербот» ДніпроОДА прийняв вже понад 300 звернень
За півтора місяці роботи «Губербот» Дніпропетровської ОДА прийняв вже понад 300 звернень. Це електронний помічник, який працює у Facebook та Telegram. Він «розпитує» заявника про проблему, з якою він хоче звернутися до очільника області. Відповідь людина отримує за 7-14 днів.
– Аби звернутися до ОДА, мешканці області можуть прийти на особистий прийом, зателефонувати на «гарячу лінію» або подати заявку через сайт контакт-центру або колективних звернень, – зазначив голова ДніпhjОДА Олександр Бондаренко. – Ще один варіант – скористатися «Губерботом». Його запустили півтора місяці тому. Цифровий сервіс допомагає спростити комунікацію та оперативно дізнаватися про проблеми, які хвилюють мешканців регіону.
«Губербот» – це спеціальна програма, яка працює у Facebook та Telegram ОДА. За допомогою навідних питань вона допомагає заявнику швидко оформити пропозицію, клопотання або скаргу. Ці дані потрапляють до контакт-центру Дніпропетровської облдержадміністрації. Аналітики переадресовують заявку департаментам, вони надають відповідь протягом 7-14 днів.
– «Губербот» – дуже зручний сервіс. Заявку можна оформити в будь-який час просто зі свого смартфону. До того ж, це швидше, ніж, приміром, телефонувати на «гарячу лінію», – пояснила начальниця аналітичного відділу контакт-центру Тетяна Зонова. – Маємо ідеї, як зробити чат-бота ще зручнішим. Наприклад, хочемо, аби з огляду на проблему та місце проживання заявника, програма одразу пропонувала телефони відповідальних для її вирішення.
Скористатися «Губерботом» можна на Facebook-сторінці Дніпропетровської ОДА, натиснувши кнопку «Повідомлення» на головній. Або за посиланням: https://www.facebook.com/messages/t/dniproODA. У додатку «Telegram» достатньо набрати у пошуку «DniproGuberbot» та розпочати чат.
Телефон «гарячої лінії» Дніпропетровської ОДА – 0 800 505 600.