У Дніпрі збільшили призовий фонд конкурсу соціальної реклами

  22.04.2020 21:47   -
Загальне Новини

Призовий фонд конкурсу соціальної реклами «Крик» збільшено з 15 тисяч до 22 тисяч гривень. Таке рішення ухвалили депутати Дніпровської міської ради під час чергової сесії 22 квітня.

Конкурс було започатковано у Дніпрі минулого року. Його мета – формування активної життєвої позиції, висвітлення соціальних проблем молоді з позицій самої молоді, а також пошук нестандартних, оригінальних ідей для їх вирішення. Торік конкурсанти представили 56 робіт на теми «Захист прав людини та свобода від дискримінації», «Національна самосвідомість як основна умова формування державності», «Екологічна культура».

У департаменті гуманітарної політики Дніпровської міської ради зазначають: досвід минулого року показав, що молодь активно бере участь у конкурсі. Аби посилити професійний рівень і залучити авторів різного рівня, було вирішено збільшити призовий фонд.

Цьогоріч старт «Крику» буде оголошено наприкінці весни, конкурсанти матимуть два місяці на підготовку робіт. Переможець отримає 10 тисяч грн, а за друге і третє місця дадуть по 7 тисяч і 5 тисяч грн відповідно.

Поділитись: