Газета "ЗОРЯ"

Які існують сегменти структури ринку автозапчастин?

Вибір автозапчастин – відповідальне завдання. У продажу автолюбителі часто стикаються з тим, що ті самі деталі мають різну вартість, а різність цін буває досить великою. Причиною є різний тип запчастин, також різниця між виробниками. Щоб зробити правильний вибір перед покупкою, варто краще ознайомитись з постачальниками ринку і дізнатися, як він влаштований.

На сайті Автопро представлена ​​корисна інформація для покупців, що допоможе їм зрозуміти різницю між деталями та їх постачальниками. 

Як організовано продаж автозапчастин?

Компоненти для автомобілів продаються через гуртові та роздрібні мережі дилерських мереж.

Гуртові дилерські мережі:

Поділ ринку автозапчастин на сегменти

Ринок автомобільних деталей величезний і включає компоненти різних видів транспорту. Одні й ті ж компанії можуть бути виробниками запчастин для легкових та вантажних автомобілів, а також для автобусів, будівельної та іншої спеціальної техніки. Весь наявний ринок розділений на два сегменти:

  1. Первинний ринок, він же ОЕМ ринок представлений оригінальними деталями, які використовуються на конвеєрах для автомобілів на підприємствах автомобільних концернів. Оригінальні запчастини мають високу якість та надійність, забезпечуються гарантією автоконцерну;
  2. Вторинний ринок, він же автермаркет включає деталі, призначені для продажу в магазинах і сервісних центрах. Постачальниками “вторинки” є різні компанії. Це заводи з виробництва оригіналів, які продають свої запчастини і на вторинному ринку, фірми копіювальники оригінальних деталей, компанії пакувальники та інші. Типовими постачальниками автермаркету можна назвати Lemforder, Beru, Bosch, CTR, Ruville, Hans Pries.