Які існують сегменти структури ринку автозапчастин?

  05.09.2022 09:38   -
Загальне

Вибір автозапчастин – відповідальне завдання. У продажу автолюбителі часто стикаються з тим, що ті самі деталі мають різну вартість, а різність цін буває досить великою. Причиною є різний тип запчастин, також різниця між виробниками. Щоб зробити правильний вибір перед покупкою, варто краще ознайомитись з постачальниками ринку і дізнатися, як він влаштований.

На сайті Автопро представлена ​​корисна інформація для покупців, що допоможе їм зрозуміти різницю між деталями та їх постачальниками. 

Як організовано продаж автозапчастин?

Компоненти для автомобілів продаються через гуртові та роздрібні мережі дилерських мереж.

  • В дилерських мережах продають оригінальні запчастини від автовиробників: Toyota, Peugeot, Audi, BMW, Chevrolet та інших. Оригінальні запчастини привозять із центрального складу компанії. Деякі дилерські центри можуть пропонувати якісні не оригінальні запчастини, щоб розширити асортимент деталей, а також з метою вивчити нові канали постачі;
  • У неавторизованих сервісах післяпродажного обслуговування автомобілів запчастини продають разом із роботами по їх встановленню на авто. Такі центри працюють з оригінальними та якісними не оригінальними деталями. Великі сервіси купують запчастини у постачальників. Дрібні беруть в звичайних магазинах;
  • У спеціалізованих магазинах з продажу автозапчастин надається широкий асортимент оригінальних та неоригінальних деталей;
  • У роздрібних інтернет-магазинах також можна знайти запчастини обох категорій.

Гуртові дилерські мережі:

  • Гуртові дилерські центри – велика рідкість, але все ж таки існують;
  • Дистриб’юторами неоригінальних запчастин є широкий асортимент деталей від компаній: NGK, Febi, TRW, Sachs;
  • Гуртові онлайн-магазини мають у своєму розпорядженні як оригінальний, так і не оригінальний товар.

Поділ ринку автозапчастин на сегменти

Ринок автомобільних деталей величезний і включає компоненти різних видів транспорту. Одні й ті ж компанії можуть бути виробниками запчастин для легкових та вантажних автомобілів, а також для автобусів, будівельної та іншої спеціальної техніки. Весь наявний ринок розділений на два сегменти:

  1. Первинний ринок, він же ОЕМ ринок представлений оригінальними деталями, які використовуються на конвеєрах для автомобілів на підприємствах автомобільних концернів. Оригінальні запчастини мають високу якість та надійність, забезпечуються гарантією автоконцерну;
  2. Вторинний ринок, він же автермаркет включає деталі, призначені для продажу в магазинах і сервісних центрах. Постачальниками “вторинки” є різні компанії. Це заводи з виробництва оригіналів, які продають свої запчастини і на вторинному ринку, фірми копіювальники оригінальних деталей, компанії пакувальники та інші. Типовими постачальниками автермаркету можна назвати Lemforder, Beru, Bosch, CTR, Ruville, Hans Pries.

Поділитись: