Головна її мета – надати мешканцям невеликих міст і сільської місцевості безоплатних правових консультацій з тих питань, які турбують жителів Дніпропетровщини у повсякденному житті та побуті
Верхівцеве, Дніпровське, Верхньодніпровськ, Царичанка і Ляшківка стали першими місцями, де проводили юридичні прийоми «на колесах». Незважаючи на ледь не щоденну негоду, виїзна модель допомоги зацікавила багатьох.
Як отримати субсидію, оформити знижку на газ, успадкувати земельний пай, відновити трудову книжку або правильно написати заяву до поліції – ось далеко не повний перелік питань, що цікавлять місцевих мешканців. Тільки за стартовий день консультації професійних юристів виїзної приймальні Геннадія Гуфмана отримали понад 50 осіб.
А на цьому тижні у мобільної бригади досвідчених консультантів вже зовсім інша географія – виїзна приймальня проводитиме правові консультації у Китайгороді, Рудьці та Могилеві на Приоріллі а також в Аулах, Семенівці, Світлогірському й Бо-жедарівці колишнього Криничанського району.
– Я впевнений, що вже невдовзі вдасться вибудувати ефективну та раціональну систему яка постійно збиратиме інформацію про наявні «кричущі» проблеми.
Коли ти почув одну людину – це окрема, суб’єктивна оцінка на рівні «потрібно – не потрібно», «хочу – не хочу». Це як історія з лавочками біля під’їзду, з якою я зіткнувся під час передвиборної кампанії. Одні мешканці під’їзду обурилися, що я поставив лавочку, а інші – що поставив лише одну. Так і тут, неможливо по одному зверненню окремо взятої людини оцінювати масштаб проблеми і шукати шляхи її вирішення.
Тому для мене тема виїзних приймалень на даному етапі – не самоціль. Так, кожен з наших контактів важливий, кожен цінний. Проте це – не стане історією оголошення окремо взятих примх. Більш за бажання сподобатися кожному, я хочу вирішити проблеми великої кількості людей і відповідати саме їх очікуванням.
Упевнений, що на практиці знадобиться деякий час, аби ефективність існування таких виїзних приймалень стала себе виправдовувати.
Зараз ми постійно отримуємо величезний масив інформації – з прохань, проблем, звернень. Для чого? Щоб розуміти, як найкращим чином допомогти. Як ефективніше підключитися до вирішення того чи іншого завдання. І неодмінно усвідомлювати, що насправді правильно, ближче більшості. Є речі беззаперечні, коли чітко зрозуміла проблема. А інколи може вийти як з міськими лавками.
Коли ти особисто ведеш прийом, бачиш та чуєш людину, її прохання, хочеться допомогти кожному. Однак мережа виїзних приймалень отримала більш масштабне завдання. А саме – підтвердити своє розуміння найболючіших питань, наймасштабніших проблем.
Важливо й те, що у таких приймальнях допомогу можна отримати тут і зараз. Конкретній людині в окремій ситуації. Бо інколи навіть порада або слушне застереження само по собі є цінним!
Я. МОЛОДИЙ