У Дніпрі завершився третій етап ребрендингу міста. Переможцем за підсумками інтернет-голосування та за рішенням конкурсної комісії став логотип «Дніпро – хвилююче місто» Сергія Білого
«Певний резонанс, звісно, викликав перезапуск голосування за бренд та логотип. Система BankID захищяє від будь-якого взлому та неавторизованого голосування. Кожна людина, що має BankID може зайти, залогінітися і проголосувати. При цьому проголосувати двічі з одного BankID неможливо. Єдина можливість набрати більше голосів – це просувати свою роботу через соцмережі, що й робили автори» , – повідомив керівник програми EGAP Dnipro Сергій Довгополий.
Директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко зазначив: «Етап роботи по створенню брендпартнерства, по розробці проектів і по голосування завершено. Тепер ми передаємо результати цього конкурсу до міської ради. Коли мер Борис Філатов підпише відповідне розпорядження, цей логотип та бренд можна буде офіційно використовувати. Важливо також розуміти, що бренд та логотип у жодному разі не замінюють офіційну символіку міста, наприклад, герб».
Автор-переможець повинен розробити брендбук, у якому буде вказано, як саме й де використовуватиметься цей логотип. Допомогати в просуванні цього бренду має і міська рада як один з основних стейкхолдерів на рівні з громадою, бізнесом, працівниками культурної сфери.