На Дніпропетровщині систему електронної черги запровадили ще у двох Центрах надання адмінпослуг
Встановити програмні комплекси в Новомосковську і Томаківському районі вдалося завдяки співпраці ДніпроОДА та німецької урядової організації GIZ.
«Робимо адмінпослуги більш доступними для людей – для цього відкриваємо нові ЦНАПи та постійно працюємо над їх вдосконаленням. Одна із новинок – електронна черга. Завдяки підтримці GIZ такі програмні комплекси встановили вже у семи ЦНАПах області, останні два – в Новомосковську та Томаківському районі», – розповів голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.
Принцип електронної черги простий: спеціальний термінал видає кожному відвідувачу талончик з номером, коли ця цифра засвітиться на моніторі – можна підходити до адміністратора.
«Відвідувачам таке нововведення подобається, нам також. Робочий процес став більш організований, а можливість конфліктів у черзі знизилась до мінімуму», – розповіла заступник начальника Новомосковського ЦНАП Ольга Латун.
Укомплектування Новомосковського ЦНАПу програмним забезпеченням та технікою обійшлося компанії GIZ у понад 130 тисяч гривень. Контакти всіх ЦНАПів та перелік послуг – на сайті Регіонального віртуального офісу електронних адміністративних послуг області.