Про це, 5 червня 2018 року, повідомив перший заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Олег Миколайович Кужман під час робочої зустрічі з директором Дніпропетровського обласного центру зайнятості Вікторією Кузнецовою та знайомства з роботою Дніпровського міського центру зайнятості, яку презентував директор міського центру зайнятості Юрій Ніколаєв
5 червня 2018 року відбувся робочий візит першого заступника голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Олега Миколайовича Кужмана до Дніпровського міського центру зайнятості, де пройшла ділова зустріч з директором Дніпропетровського обласного центру зайнятості Вікторією Кузнецовою. У зустрічі взяли участь заступник директора обласного центру зайнятості Раїса Малоіваненко, директор міського центру зайнятості Юрій Ніколаєв, який презентував діяльність міської служби зайнятості, а також новітні форми роботи.
За словами О.Кужмана, в умовах реформування місцевого самоврядування та децентралізації влади в Україні, відповідно до особливостей економіки області перед Дніпропетровською обласною службою зайнятості стоїть питання оперативного реагування на виклики регіональних ринків праці, розвитку кадрового, фінансового, інфраструктурного потенціалу на новій територіальній основі з урахуванням створення громад.
«Дніпропетровська обласна служба зайнятості досягла значних результатів у своїй діяльності і, цим самим, посіла вагоме місце серед соціальних інституцій. Наша область є лідером за кількістю працевлаштованих: 63 тис. – у 2017 році, 27 тис. – за 5 місяців 2018 року, та займає друге місце в Україні за кількістю роботодавців, які співпрацюють зі службою зайнятості, кількістю поданих до служби зайнятості та укомплектованих вакансій. Так, 50% шукачів роботи працевлаштовуються за направленням служби зайнятості, понад 84 % роботодавців, які звертаються за допомогою, отримують кваліфікованих працівників», – наголосив перший заступник голови ОДА.
Схвально О.М. Кужман відзначив і нововведення в роботі служби зайнятості: новий сайт Державної служби зайнятості з електронними сервісами: «Кабінет роботодавця», «Кабінет безробітного», «Електронна черга», що значно спрощують доступ до послуг служби зайнятості та дозволяють отримувати їх дистанційно, в режимі онлайн; нові технології обслуговування клієнтів у роботі служби зайнятості з метою раціонального працевлаштування найбільш вразливих верств населення та їх соціальний супровід за підходом кейс-менеджменту після працевлаштування; підготовка кадрів на замовлення роботодавців з використанням елементів дуальної системи освіти завдяки чому роботодавець отримує 100% готового кваліфікованого працівника.
У свою чергу В.Кузнецова зазначила, що в умовах посилення конкуренції між учасниками ринку праці з урахуванням зростаючих потреб суспільства та розвитку новітніх інформаційних технологій Служба зайнятості успішно модернізувала технологію обслуговування населення з одночасним посиленням її інституційної спроможності, підвищила якість надання послуг шукачам роботи та роботодавцям, у тому числі із застосуванням сучасних методів інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформаційних технологій, , удосконалила комунікації між учасниками ринку праці, що дозволяє якісно й результативно виконувати покладені на неї завдання – забезпечувати належний рівень зайнятості у регіоні, а підприємства – кваліфікованою робочою силою.