22 грудня директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев пояснив чому та яким чином зміниться маршрутна мережі міста
Прес-конференцію зібрали через бурхливу реакцію містян на меморандум, що підписали представники мерії з перевізниками міста. Жителів Дніпра обурило те, що згідно з документом у місті скорочують 33 маршрути.
«З цих 33 маршрутів 13 не обслуговують. Це маршрути № 13, 42А, 76А, 88А, 125, 132, 142. На маршруті № 21А працює одна машина, № 20А – одна машина, № 78 – дві машини. № 148 – «маршрут-привид», там то з’являються, то зникають машини. Тобто усі ці маршрути й так не користуються попитом і не працюють», – зазначив чиновник.
Крім того, посадовець зазначив, що люди переплутали маршрути № 101 та № 101А, а також № 157 та № 157А. Популярні напрямки №101А (пл. Вокзальна – ж/м Тополя-3) та №157А (ж/м Сокіл – вул. Київська) залишаються без змін.
«У 2013 році було сформовано маршрутну мережу, в якій передбачався маршрут № 101, що курсував від залізничного вокзалу до площі Соборної. Але тоді ж були внесені зміни і створений маршрут № 101А – від вокзалу до ж/м Тополя-3. Маршрут № 101 ані дня не працював і був лише на папері. Та сама ситуація і з №157», – зазначив заступник директора – начальник управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Олександр Лещенко.
Також представники департаменту розповіли, як зміниться маршрутна мережа міста, коли з неї приберуть кілька популярних маршрутів. Так, при скасуванні напрямку № 109, який прямує з селища Авіаторське до площі Вокзальної, подовжать маршрут № 60 до завулка № 109, а також він рухатиметься через ж/м Тополя-3. Від житлового масиву ходить автобус № 40, який повністю дублює № 109 по місту.
При ліквідації маршруту №67, що курсує з ж/м Сокіл до центру, буде відкореговано напрямок № 119: він заїжджатиме на житловий масив і так само прямуватиме до центру міста.
Маршрут №124, який йде по колу ж/м Ломівський – Донецьке шосе – вул. Калинова – пр. Слобожанський – вул. Січеславська Набережна – вул. Набережна Заводська – Кайдацький міст, також планують скасувати. Замість нього курсуватимуть великі автобуси за напрямком № 125 від ж/м Кам’янський до площі Старомостової. Крім того, на проспект Слобожанський з ж/м Ломівський можна вже доїхати маршрутом № 95. Туди доставлять кілька додаткових автобусів першого класу місткості. До центру з житлового масиву ходитимуть машини напрямку № 23, на якому «Спринтери» замінять на «Богдани» та «Еталони».
З ж/м Ломівський також ходить маршрут № 124А, який прямує через усе місто на ж/м Тополя-3. Його планують прибрати, адже є майже ідентичний напрямок № 126, кінцева зупинка якого знаходиться на ж/м Лівобережний-3. Звідти до Ломівського можна доїхати на маршруті № 95 та трамваї № 19.
Маршрут № 116, який з’єднує селище Ювілейне та ж/м Тополя-3, хочуть прибрати, адже Ювілейне не є частиною міста.
Напрямок № 135 планують ліквідувати також через дуже велику довжину. Він пролягає з ж/м Придніпровськ до вул. Робочої. Замість нього містянам пропонують використовувати маршрут № 18, який прямує до ж/м Тополя-3, звідки йдуть автобуси в усі напрямки.
Два маршрути з Таромського № 141 та № 77 скорочують до станції метро Покровська. Там пасажири можуть пересісти на метро та доїхати до площі Вокзальної, куди раніше прямували ці маршрути.
«Основна наша мета – розвантажити основні магістралі, дати можливість підвищити технічну швидкість, прибрати затори. Крім того, ми хочемо підвищити клас автобусів. Давно йдеться про те, щоб зняти з маршрутів «Спринтери». Але поки існує така мережа, це зробити неможливо», – зауважив Ігор Маковцев.