У Дніпрі залишається прерогатива розвитку електротранспорту з відновленням маршрутів, придбанням нових машин, зокрема тролейбусів
Із основного – закінчення кінцевого етапу запуску тролейбусного маршруту на житлові масиви «Комунар», «Червоний Камінь», «Парус»; подовження тролейбусних маршрутів №10, 5 до залізничного вокзалу.
Про це під час прямої телефонної лінії 8 листопада повідомив директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев.
По закінченні зазначених робіт, а у планах це зробити до кінця року, постає питання постачання тролейбусів на маршрути, у тому числі і додаткових машин на ті маршрути, що буде подовжено. З цією метою департамент коштом міського бюджету закуповує нові тролейбуси. Йдеться про 38 одиниць.
«Два тендери на придбання 25 тролейбусів вже відбулися. Решту машин буде придбано у лізинг. Цей процес нешвидкий, є певні графіки постачання», – сказав директор департаменту. Щодо запуску тролейбусу на ж/м “Сокіл”, то відповідний проект вже розроблено, наразі він проходить експертизу.
Окрім того, представник мерії зазначив, що відносно удосконалення розвитку пасажирського транспорту є плани щодо скорочення довжини маршрутів автобусного транспорту.
За словами, Ігоря Маковцева, це у першу чергу дозволить зупинити зростання вартості проїзду. «Наразі не стоїть питання глобального підняття цін за проїзд в автобусному транспорті. Граничну ціну вже підвищили до 6 грн на тих маршрутах, де проїзд коштував 5 грн», – додав представник команди Бориса Філатова.