Під час чергового онлайн-засідання ПРОпозиціонери Клубу співзасновник партії «Пропозиція», лідер фракції партії у Каховській міській раді розповів про умови створення комфортного простору для водіїв і пішоходів у малих містах та пояснив, чим ситуація в цій сфері відрізняється від великих міст.
Для того, щоб пересадити жителів малих міст на громадський транспорт, а населені пункти перетворити на пішохідні зони, необхідно там покращити транспортне сполучення, зауважив пропозиціонер. А для цього потрібен достатній пасажирський трафік, якого, звичайно ж, бракує.
«Людними вулиці Каховки стають лише у ранкові та вечірні години, а також у дні роботи ринку, коли до міста приїздять жителі навколишніх сіл. В таких умовах створення повноцінної мережі громадського транспорту не є економічно доцільним. Саме тому я прихильник того, щоб в малих містах зберігати баланс комфорту між водіями і пішоходами – створювати так звані громадські простори і водночас облаштовувати паркувальні майданчики і будувати зручні шляхи для автомобілістів. Між тим, я прихильник зонування міст: слід виділити спальні районі, центральну і адміністративно-торгову зону і, в разі наявності, історично-туристичну локацію. І відштовхуючись від цього, будувати інфраструктуру», – додав Андрій Дяченко.
Він також нагадав, що будучи у 2015-2020 роках міським головою Каховки, виступив з ініціативою створити велосипедну інфраструктуру у місті. Однак його наступник ідею не підтримав.
Лідер місцевої «Пропозиції» також наголосив, що ключовою проблемою питання створення комфортних міських умов для городян є наявність вільних фінансових ресурсів в місцевих бюджетах. Адже чималі кошти з’їдають навіть не будівельні, а проектно-кошторисні роботи.
Маєте пропозиції?
Зустрічаємось кожного вівторка та четверга о 19.00 в голосовому чаті нашого Телеграм-каналу: https://t.me/propositioner
Приєднуйтеся до нашого телеграм-каналу, щоб бути в курсі найважливіших новин: t.me/proposicia