Найчастіше затримки електротранспорту у Дніпрі трапляються через ДТП на маршрутах. Так, у 2019 році зафіксовано 280 аварій за участю автомобілів, які завадили руху електротранспорту. Про це повідомив заступник директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт» міської ради Володимир Сусленков.
– Ще одна причина затримок – зупинка автомобілів на маршрутах електротранспорту. До створення у місті інспекції з питань паркування такі випадки траплялися частіше. Також часто затримки у русі бувають взимку через поломки вантажних автомобілів на перехрестях. Цьогоріч зафіксовано 12 таких випадків, але усі вони були тривалі – не менше години, – каже Володимир Сусленков.
Іноді трапляються перебої у графіку руху трамваїв і тролейбусів через погодні умови.
– Коли на початку червня містом пронісся буревій, було близько 50 випадків падіння дерев та обриву контактної мережі. Але наше комунальне підприємство спільно з КП «Міськзеленбуд» та рятувальниками менше ніж за добу ліквідували наслідки негоди. Також трапляються випадки псування вагонів трамваїв і тролейбусів вандалами, через що електротранспорт потребує ремонту, – додав Володимир Сусленков.
Що стосується технічного стану електротранспорту, то поломки трапляються тільки з тим рухомим складом, якому вже понад 20 років. Нові тролейбуси, за словами заступника директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт», працюють як годинник.
До того ж міська влада постійно оновлює рухомий склад електротранспорту. Наразі місто вже закупило 51 тролейбус. Також були презентовані 20 трамвайних вагонів з Німеччини. І триває робота над закупівлею 44 нових тролейбусів коштом ЄБРР.