З фасаду будівлі на проспекті Слобожанський демонтують залишки рекламних конструкцій, які не відповідають міським принципам розміщення. До початку робіт тут висіло більше 60 вивісок різних власників. Вони суперечать дизайн-коду Дніпра. Кожен власник такої реклами отримав від профільного департаменту припис з вимогою усунути порушення та привести у відповідність фасад будинку. Однак цього не сталося, тож за демонтаж взялися комунальники.
Кожен власник реклами отримав припис. Частина з них відреагували, тож якусь частину незаконних конструкцій прибрали. Восьмеро власників проігнорували департамент. Тож виконком ухвалив рішення і демонтаж почали «Дніпровські активи». Кожного власника попередили. А правила розміщення обов’язкові для всіх.
Олександр Малишко, заступник директора департаменту торгівлі та реклами Дніпровської міськради: “Для того, щоб розмістити рекламу або вивіску на фасаді будівлі, необхідно узгодити її зовнішній вигляд з головним художником міста Дніпра. Художник узгоджує зовнішній вигляд та місце розташування конструкції з огляду на діючий дизайн- код по принципу: якщо конструкція підпадає під ці норми – він узгоджує, якщо ні, то треба їм переробити і розробити нову”.
Порушниками виявилися власники цієї медичної лабораторії.
“Ставлю вас в известность о проведении демонтажа ваших фасадных конструкций. Это решение горисполкома”.
Господарі попереджені, починається демонтаж.
Андрій Круглий, заступник начальника відділу благоустрою у сфері реклами, каже: реакція власників була адекватною.
Андрій Круглий, заступник начальника відділу благоустрою у сфері реклами: “Згідно рішення ісполкому Дніпровської ради, було прийнято рішення про демонтаж рекламних конструкцій аналізів “Синево”. Ми зайшли, представилися, предоставили всю інформацію. Реакція людей була ну… не те щоб несподівана. Ну, вони це прийняли, вони дали згоду”.
Жителі району скептично ставляться до незаконних рекламних конструкцій. Мовляв, вони псують естетику міста.
Олександра Афанасьєва: “Главное, что это красивый дом, красивый. Но если это налеплено, ну куда это? Надо как-то решить проблему эту, и чтобы все было одинаковое, и тогда будет красиво, я так думаю”.
Епопея з рекламою почалася ще у лютому. Демонтувати вдалося 60 незаконних конструкцій загалом.