Близько 6,5 тисяч звернень від мешканців області вже отримала ДніпроОДА у 202- році. Найчастіше людей турбували питання соцзахисту.
– У 2020-му звернень отримали трохи більше, ніж за аналогічний період минулого року, – розповіла заступниця начальника управління по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації Аліна Музика. – Переважна більшість питань стосувалася соціального захисту – таких надійшло майже 5,4 тисяч. На другому місці – комунальне господарство – 305 звернень. 157 звернень стосувалися аграрної політики та земельних відносин.
За її словами, більше 3,2 тисяч проблемних питань заявників вже вирішили, ще 1,8 тисяч людей отримали необхідні роз’яснення. Майже 1,4 тисяч звернень зараз розглядають.