На об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід. Навантаження на транспортну споруду створюють кількома фурами масою 30 тонн кожна. Технічний стан конструкцій та відповідність їх будівельним нормам оцінюють фахівці Державного дорожнього науково-дослідного інституту.
– Один з найважливіших інфраструктурних проектів-2018 – друга черга об’їзної навколо Дніпра. Цьогоріч ДніпроОДА «розморозила» цей довгобуд і взялася за будівництво шляхопроводу та під’їздів до нього. Роботи – на фініші. Уже найближчим часом транспорт їхатиме на запорізьку трасу напряму, без «петлі» через поля. На добудову об’єкту з обласного бюджету виділили понад 40 млн грн. Додаткові кошти – результат митного експерименту та реформи децентралізації, – розповіли у прес-службі ДніпроОДА.
Будівництво нового шляхопроводу вже завершено – наразі тривають випробування споруди. Дослідження має обґрунтувати, що руху транспорту нічого не загрожує.Навантаження на різних ділянках мосту створюють декілька фур. Вага кожної – до 30 тонн.
Обстеження та оцінку технічного стану мосту за допомогою спеціального обладнання проводять спеціалісти Державного дорожнього науково-дослідного інституту ім.Шульгіна (Київ). Кажуть, перевіряють якість і надійність споруди, а також її відповідність сучасним ДБН.
– Шляхопровід загружаємо поступово. Працюємо як на проїзній частині, так і під мостом. Щоразу фіксуємо деформацію, яка відбувається при навантаженні на опори. Фактичні дані порівнюємо з проектними. Цей шляхопровід запроектований під максимальний вантаж і має вільно витримувати 100 тонн, – зауважив представник ДерждорНДІ Ігор Бабяк.
За результатами досліджень фахівці нададуть рекомендації щодо подальшої експлуатації шляхопроводу.
Крім того, уже зараз готується проектна документація на продовження робіт на об’їзній наступного року. Вона має бути, як і задумувалася, – до Південного мосту.
Будівельні роботи на об’єкті розпочались наприкінці квітня. За цей час змонтували понад півсотні балок та 270 залізобетонних плит, провели гідроізоляцію споруди. Крім того, облаштували 250 м бордюрів та встановили більше 100 м перил.
На сьогодні вже заасфальтували дорогу через шляхопровід. Наразі асфальтують підходи до нього та з’їзди: вже укладали два з трьох шарів покриття. За проектом, товщина дорожнього «одягу» – 25 см.