Два місяці тривають тренінги з успішної комунікації для працівників Центрів адмінпослуг області. Спеціалізований курс вже пройшли майже сто співробітників ЦНАП, – розповіла начальник управління з питань розвитку адмінпослуг Дніпропетровської ОДА Олена Лічманенко.
– Наша мета – зробити адмінпослуги якомога якіснішими та доступнішими для людей. Розробили для працівників ЦНАП цикл тренінгів із успішної комунікації. Першими в Україні охопимо такими заняттями всю область. На сьогодні курс вже пройшли співробітники 36 центрів – загалом майже сто людей, – зазначила Олена Лічманенко.
Заняття із успішної комунікації стартували два місяці тому. Тренінг одноденний, але змістовний. Працівників ЦНАП навчають і спілкуватися з клієнтами, і діловій українській мові. Учасників тренінгу вчать, як правильно поводити себе та звертатися до відвідувача, як коректно відповісти на його запитання. А ще – вміти почути клієнта й володіти собою за будь-яких обставин. Для цього просто на занятті моделюють різні проблемні ситуації.
Цикл триватиме до початку липня. Загалом курс пройдуть 300 працівників всіх 57 центрів адмінпослуг області.
Нагадаємо, тренінг «Комунікативний інструментарій успішного адміністратора ЦНАП» – спільний проект ДніпроОДА та Фонду Східної Європи за програмою EGAP.