Відмовили у пільговому проїзді або не пустили до маршрутки? Учасникам бойових дій та рідним загиблих з Дніпропетровщини нагадали, куди скаржитися на недобросовісних водіїв громадського транспорту. Звертатися слід до перевізника, обласної асоціації об’єднань учасників АТО або ДніпроОДА.
– На жаль, наші захисники та рідні загиблих нерідко стикаються з порушенням їхніх прав у громадському транспорті. Відмова у пільговому проїзді має як економічне, так і моральне підґрунтя. Маємо докласти спільних зусиль, аби такі прикрі ситуації не повторювались, – сказав заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Володимир Юрченко. – Пропоную перевізникам направити своїх водіїв до дніпровського Музею АТО – щоб їм стало зрозуміло, завдяки кому вони можуть жити мирно.
Про будь-які факти порушень передусім слід повідомити перевізника, наголосили на нараді. Інформація щодо АТП, яке обслуговує маршрут, та контакти підприємства є у салоні авто. Варто зафіксувати номер маршруту, прізвище водія, дату та час інциденту.
– Регулярно роз’яснюємо водіям усі нюанси, які стосуються перевезень учасників АТО та рідних загиблих. Якщо факти порушень з їхнього боку будуть повторюватися – прийматимемо міри, від догани до звільнення, – зазначив директор ТОВ «Автотранссервіс» Андрій Руссавський.
Про відмову у пільговому проїзді можна повідомляти і до Дніпропетровської обласної асоціації об’єднань учасників АТО. Скаргу писати на їхній сторінці у фейсбуці.
– У 2016 році ми підписали із перевізниками меморандум, який підтвердив, що члени родин загиблих воїнів без проблем можуть їздити у транспорті безкоштовно. Нині на Дніпропетровщині близько 600 таких родин. Водії не мають права відмовляти їм у пільговому проїзді, – сказав радник голови ДніпроОДА Іван Начовний.
Щодо порушення прав у громадському транспорті можна звертатися і до управління з питань учасників АТО облдержадміністрації за телефоном: (068) 679 89 61.
Учасники бойових дій мають право на безкоштовний проїзд відповідно до закону «Про статус ветеранів війни».