У Дніпрі в Центрі професійного розвитку «Освітня траєкторія» відбувся методичний марафон для вчителів історії. Говорили про ефективні методики викладання, а також обговорювали нові підручники. Освітяни поспілкувались з авторами найпопулярніших в Україні підручників історії.
«Ми тут, аби зустрітися з вчителями історії Дніпра та області, які працюють за програмою «Нова українська школа». Зараз триває конкурс підручників історії для 9-х та 5-х класів, наш авторський колектив підготував повний комплект таких підручників. Ми робимо їх мультимедійними, наприклад, там є QR-коди, за допомогою яких можна подивитись фрагменти навчальних фільмів. Дуже приємно, що науковці та вчителі з Дніпра створили потужний авторський колектив», – розповів кандидат історичних наук, учитель-методист, директор Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», заслужений працівник освіти України Ігор Щупак.
Історичні підручники та книги швидко втрачають актуальність, вважає спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, учитель історії Запорізького багатопрофільного ліцею «Перспектива» Дмитро Секиринський, адже змінюється бачення та розуміння історії: «Розуміння історії залежить від сьогодення, тобто від актуальних проблем суспільства, бачення, досвіду. Підручник історії повинен змінюватись разом з тим, як змінюється життя, тож цілком раціонально, що кожні 5 років відбувається зміна підручників».
При створенні нових підручників з історії враховується так зване кліпове мислення сучасних дітей, поділилась учителька-методистка, директорка Наукового ліцею міжнародних відносин Університету митної справи та фінансів, переможниця Національної премії «Global Teacher Prize Ukraine» Наталія Власова: «У складі авторського колективу нових підручників з історії я працювала над методологією. Наші підручники сучасні, ми враховуємо, що зараз діти не дуже люблять багато читати, тож дуже багато ілюстрацій, картинок, також є онлайн-сервіси, віртуальні екскурсії, ігри, відеоролики».