Газета "ЗОРЯ"

Як у Дніпровському метрополітені обслуговують виличні переводи

Уночі проти 3 вересня у Дніпрі на станції метро «Покровська» провели повну ревізію виличних переводів. Спеціальна комісія, до складу якої увійшли представники служби руху, електропостачання, колії та споруд, а також служба автоматики, телемеханіки та зв’язку, перевірила справність колій та колійних споруд.
Начальник служби колії та споруд КП «Дніпровський метрополітен» Юрій Кондратенко пояснив: «Рівнем вимірюється відстань між рейками, а також висота, щоб виявити можливі дефекти. Стан виличного переводу та щільність прилягання гостряка стрілки до рейок перевіряють шаблоном. Якщо гостряк при автоматичному переведенні стрілки повністю ховається під рамну рейку, це говорить про те, що виличний перевід у нормі, а значить, безпеці руху ніщо не загрожує».
Зі свого боку начальник служби автоматики, телемеханіки та зв’язку КП «Дніпровський метрополітен» В’ячеслав Знайко, який теж брав участь у перевірці, додав: «До обов’язків нашої служби входить відмінна робота пристроїв сигналізації, централізації блокування, приладів автоматичного регулювання швидкості, локомотивної сигналізації, усіх видів зв’язку, відеоспостереження. Усе це робиться задля безпеки руху транспорту, безпеки пасажирів, а також безперебійного руху метро за графіком».
Загалом у метрополітені є 9 виличних переводів, шість – на станції «Покровська». За всіма приладами йде постійній нагляд. У разі виникнення несправностей, їх ліквідують негайно.