У Дніпрі розповіли, як реагують на звернення громадян під час особистих прийомів.
У департаменті з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики міськради зазначають, що звернення різноманітні: від ремонтів до пропозицій встановити камери відеоспостереження.
Наприклад, по просп. Петра Калнишевського, 40 відремонтували покрівлю, оновили вимощення, замінили комунікації у підвалі, не забули й про під’їзд. «Я лишень листи писала, зазначала, що треба зробити біля будинку і у ньому. Дуже швидко відгукнулися, дуже вдячна”, — розповіла мешканка будинку Тетяна Кудря.
Роботи виконані міським коштом й тривали за планом рік, сьогодні вже все готово: «Плануємо тут ще відремонтувати цоколь. Ми опрацьовуємо кожен квартал звернення спільно з адміністраціями районів, формуємо списки й планово все виконуємо. Торік провели роботи на більш ніж 100 об’єктах (саме по зверненнях до міського голови)», — прокоментував директор керівної компанії «КОД» Максим Дегтяренко.
Також після звернень провели капермонт покрівлі двоповерхівки, що по вул. Світанковій, 16. «Тут був мер Дніпра Борис Філатов та колективно до нього звернулися мешканці будівлі. За всіма сучасними технологіями провели ремонт, встановили й громовідвід», — розповів головний інженер КП «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради Олександр Степаненко.
«Також після пропозиції дніпрян взялися цьогоріч за ремонт дорожнього покриття. Дорога з’єднує дві вулиці: Світанкову та Маланюка. У червні демонтували бордюри, прибрали старе покриття з тротуарів та дороги. І замінили на нове. Через тиждень розпочнемо на ділянках по вул. Кольській та Вознюка», — показав начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Дмитро Коробов.
За статистикою, містяни найчастіше звертаються з комунальними питаннями: ремонт покрівлі, під’їздів та як покращити енергоефективність у своїй багатоповерхівці.
Заступниця директора департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради Світлана Говорушко зазначила: «Зараз через карантин особисті прийоми до міського голови обмежені, тому містяни можуть звертатися на гарячу лінію (https://hotline.dniprorada.gov.ua/), детально описати проблему у листі та надіслати на пошти office@dniprorada.gov.ua office@dmr.dp.ua.
На всі питання реагують, складають план і вирішують».