Із 16 березня фахівці «Дніпрогазу» перейшли у режим дистанційної роботи.
– Крім аварійно-диспетчерської і автотранспортної служб, усі підрозділи працюють віддалено. У період карантину аварійники обробили 1,8 тисячу звернень від наших клієнтів. Близько тисячі заявок стосувалися витоків з газових мереж, – зазначив під час прямої телефонної лінії начальник управління зовнішніх комунікацій АТ «Дніпрогаз» Микита Лучкін.
Наразі фахівці центрів обслуговування консультують за телефонами контакт-центру: (056) 78-78-104 і (067) 62-63-104. Окрім цього, передати покази лічильників і оплатити доставку газу дистанційно можна кількома способами: через особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільні додатки 104 Mobile (для Android) і 104 Mobile Light (для iOS), а також у чат-ботах 7104ua у Viber і Telegram.
Також розроблено експрес-реєстрацію на сайті 104.ua. Щоб нею скористатися, достатньо зателефонувати з мобільного за номером: (067) 62-63-104 і назвати оператору контакт-центру особистий рахунок. Після цього власний онлайн-кабінет буде створено автоматично. Логін і пароль для входу на сайт 104.ua надійдуть у sms-повідомленні.