Вага машини для буріння 125 тонн. Наразі вона перебуває на стадії митного оформлення. Як тільки необхідні документі будуть готові, техніка почне працювати на станції «Театральна»
«Ця установка призначена для буріння буросічних свай у будівництві технологічних стволів. На землі накреслено контур, по його окружності просвердлять 72 технологічні отвори. У кожен з них опускатимуть палю, поки ми не закінчимо проходку. Орієнтовна глибина цього ствола трохи більше 40 м. Таку техніку використовують для будівництва метрополітену в Україні вперше», – розповів директор КП «Дніпропетровський метрополітен» Андрій Лепьошкін.
Завдяки цій унікальній техніці будівництво метрополітену у Дніпрі значно оптимізується. До того ж, саме цю машину планують використовувати ще на 3 технологічних стволах дніпровського метрополітену.
«Призначення цього ствола у тому, що через нього вилучатимуть породу під час проходки перегінного тунелю від станції «Вокзальна» до станції «Театральна». Цей ствол дозволить видавати у 6 разів більше породи, ніж було обумовлено попереднім проектом. Також через цей ствол подаватимуть бетон для обробки тунелів», – розповів представник компанії-підрядника Limak Толга Ергін.