Газета "ЗОРЯ"

Яких змін зазнає маршрутна схема Дніпра?

22 грудня директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев пояснив чому та яким чином зміниться маршрутна мережі міста

Прес-конференцію зібрали через бурхливу реакцію містян на меморандум, що підписали представники мерії з перевізниками міста. Жителів Дніпра обурило те, що згідно з документом у місті скорочують 33 маршрути.

«З цих 33 маршрутів 13 не обслуговують. Це маршрути № 13, 42А, 76А, 88А, 125, 132, 142. На маршруті № 21А працює одна машина, № 20А – одна машина, № 78 – дві машини. № 148 – «маршрут-привид», там то з’являються, то зникають машини. Тобто усі ці маршрути й так не користуються попитом і не працюють», – зазначив чиновник.

Крім того, посадовець зазначив, що люди переплутали маршрути № 101 та № 101А, а також № 157 та № 157А. Популярні напрямки №101А (пл. Вокзальна – ж/м Тополя-3) та №157А (ж/м Сокіл – вул. Київська) залишаються без змін.

«У 2013 році було сформовано маршрутну мережу, в якій передбачався маршрут № 101, що курсував від залізничного вокзалу до площі Соборної. Але тоді ж були внесені зміни і створений маршрут № 101А – від вокзалу до ж/м Тополя-3. Маршрут № 101 ані дня не працював і був лише на папері. Та сама ситуація і з №157», – зазначив заступник директора – начальник управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Олександр Лещенко.

Також представники департаменту розповіли, як зміниться маршрутна мережа міста, коли з неї приберуть кілька популярних маршрутів. Так, при скасуванні напрямку № 109, який прямує з селища Авіаторське до площі Вокзальної, подовжать маршрут № 60 до завулка № 109, а також він рухатиметься через ж/м Тополя-3. Від житлового масиву ходить автобус № 40, який повністю дублює № 109 по місту.

При ліквідації маршруту №67, що курсує з ж/м Сокіл до центру, буде відкореговано напрямок № 119: він заїжджатиме на житловий масив і так само прямуватиме до центру міста.

Маршрут №124, який йде по колу ж/м Ломівський – Донецьке шосе – вул. Калинова – пр. Слобожанський – вул. Січеславська Набережна – вул. Набережна Заводська – Кайдацький міст, також планують скасувати. Замість нього курсуватимуть великі автобуси за напрямком № 125 від ж/м Кам’янський до площі Старомостової. Крім того, на проспект Слобожанський з ж/м Ломівський можна вже доїхати маршрутом № 95. Туди доставлять кілька додаткових автобусів першого класу місткості. До центру з житлового масиву ходитимуть машини напрямку № 23, на якому «Спринтери» замінять на «Богдани» та «Еталони».

З ж/м Ломівський також ходить маршрут № 124А, який прямує через усе місто на ж/м Тополя-3. Його планують прибрати, адже є майже ідентичний напрямок № 126, кінцева зупинка якого знаходиться на ж/м Лівобережний-3. Звідти до Ломівського можна доїхати на маршруті № 95 та трамваї № 19.

Маршрут № 116, який з’єднує селище Ювілейне та ж/м Тополя-3, хочуть прибрати, адже Ювілейне не є частиною міста.

Напрямок № 135 планують ліквідувати також через дуже велику довжину. Він пролягає з ж/м Придніпровськ до вул. Робочої. Замість нього містянам пропонують використовувати маршрут № 18, який прямує до ж/м Тополя-3, звідки йдуть автобуси в усі напрямки.

Два маршрути з Таромського № 141 та № 77 скорочують до станції метро Покровська. Там пасажири можуть пересісти на метро та доїхати до площі Вокзальної, куди раніше прямували ці маршрути.

«Основна наша мета – розвантажити основні магістралі, дати можливість підвищити технічну швидкість, прибрати затори. Крім того, ми хочемо підвищити клас автобусів. Давно йдеться про те, щоб зняти з маршрутів «Спринтери». Але поки існує така мережа, це зробити неможливо», – зауважив Ігор Маковцев.