У Дніпрі закінчився І етап конкурсу на новий бренд та логотип міста, було відібрано три найкращі проекти
Конкурс проводить КП «Агентство розвитку Дніпра». На розгляд було подано 51 проект, 24 з них не відповідали умовам відбору. У роботах найчастіше зустрічалися теми річки та хвиль, ракет, веж на набережній.
«Ми задоволені, що є багато робіт. Це – відображення думок дніпрян. Хто стане переможцем, для нас не дуже важливо. Головне, щоб проект відповідав очікуванням громади й вона була задоволена», – повідомив директор КП «Агентство розвитку Дніпра» Володимир Панченко.
Переможцями стали Микита Агеєнко, який набрав понад 50 балів, Євгенія Олійник із 46 балами та Сергій Білий, проект якого отримав майже 37 балів. Сергій Білий зізнався, що на розробку бренду витратив три дні, але ідею виношував близько п’яти років. Він вважає, що логотип Дніпра має бути простим і лаконічним. А ще впевнений, що хвилі, які він намалював на логотипі, – це найкраще відображення міста.
На ІІ етапі конкурсу автори обраних проектів доопрацюють свої ідеї з експертами. Потім журі разом із мешканцями Дніпра за допомогою голосування визначать найкращий проект. Переможець отримає 40 тисяч гривень на розробку повноцінного брендбука.