Дніпровське метро будують за європейським методом

  18.12.2017 17:04   -
Загальне Новини
метро Дніпро

У Дніпрі триває будівництво метрополітену. Завдяки новоавстрійській технології роботи щодня просуваються до 1,5 м у кожному з напрямків руху трьох станцій

Сьогодні, 18-го грудня чергові вибухові роботи провели у тунелях станцій «Вокзальна» – «Театральна» та «Театральна» – «Центральна». Технічні вибухи та вивіз ґрунту розпочали тиждень тому. Загалом за три роки виконання робіт використають більше тонни вибухівки.

«Цей метод швидкий та безпечний. Мешканцям навколишніх будинків не варто перейматися: фахівці компанії-підрядника Limak пильнують за станом будівель. Наразі всі роботи проходять на глибині 40 м», – зазначив заступник міського голови Михайло Лисенко.

Також стало відомо, що компанія-підрядник Limak розробляє спеціальний сайт, на якому усі охочі зможуть слідкувати за перебігом будівництва метрополітену.

Перевага новоавстрійського методу, за яким нині зводять усі станції метро та підземні тунелі у країнах Європи, полягає у тому, що після вибухових робіт на ділянці встановлюють тимчасові кріплення, яке вкривають спеціальним розчином. Далі техніка під тиском вкладає на арматуру бетон. Після будівництва монолітні тунелі витримають близько сотні років експлуатації. Водночас самі будівельні роботи можна закінчити у півтора рази швидше, ніж за іншими методиками.

В Україні новоавстрійський метод використовують вдруге після будівництва Бескидського залізничного тунелю на заході країни.

Нагадаємо,  що активна фаза добудови підземки почалася у квітні 2017 року. На майданчиках ввели в експлуатацію швидкобудівні споруди для розміщення проектних і конструкторських робіт підрядника. Їх привезли з Туреччини. У червні в тунельній проходці метро провели 3 експериментальні вибухи.

У рамках проекту, укладеного з турецькою фірмою-підрядником Limak, у дніпровському метрополітені зведуть 3 нові станції в центральній частині міста – «Центральна», «Театральна» та «Музейна». Після завершення робіт довжина метро становитиме 11,1 км. Закінчити будівництво планують наприкінці 2021 року.