Тренінг з комунікації пройдуть 300 працівників ЦНАП області

  26.03.2018 21:52   -
Новини

Як підвищити культуру обслуговування у центрах адмінпослуг? Як поводити себе працівнику ЦНАП у непередбачуваних обставинах? На що звертати увагу при спілкуванні з громадянами? ДніпроОДА організувала серію тренінгів для працівників центрів області – заняття стартують вже 29 березня.
– Рік тому для працівників ЦНАПів області провели тренінги зі стресостійкості. Наступний проект – серія семінарів з культури ділового спілкування. Курс включатиме і навчання діловій українській мові. Загалом його пройдуть 300 працівників всіх центрів адмінпослуг Дніпропетровщини, – повідомили у прес-службі ДніпроОДА.
Тренінг з культури ділового спілкування – одноденний, але змістовний. Працівників центрів навчатимуть групами – по 25 осіб.
Учасники оволодіють навичками спілкування з відвідувачами – телефоном та під час особистого прийому або на консультаціях. А ще вони дізнаються, як поводити себе у непередбачуваних ситуаціях – якщо не працює електронна черга чи зненацька вимкнули світло. Тренери навчатимуть також спілкуванню з «особливими» категоріями громадян – із соціально вразливих верств.
Окрема увага на тренінгу – опануванню ділової української мови.
Тренінг «Комунікативний інструментарій успішного адміністратора ЦНАП» – спільний проект ДніпроОДА та Фонду Східної Європи за програмою EGAP. Нині на Дніпропетровщині – 57 ЦНАПів та їх філій.