У Дніпрі презентували екологічні тролейбуси з автономним ходом

1 год ago Зоря3 Комментарии к записи У Дніпрі презентували екологічні тролейбуси з автономним ходом отключены

Сьогодні, 4-го серпня, у Дніпрі презентували два нових тролейбуси Т-203, яким під час  руху не потрібна контактна мережа

Машини працюють на літій-іонних акумуляторах, живлення яких вистачає не менше, ніж на 15 км руху.  Тролейбуси, здатні об’їжджати перешкоди на дорозі та берегти екологічний баланс, у Дніпрі запустили на маршруті № 14. Це – перша нова гілка за останні 25 років, яка з’явилася на тролейбусній мапі міста.

Для України досвід використання таких тролейбусів є унікальним. В інших містах електротранспорт з автономним ходом застосовує дизельні  генератори або здатен рухатися без електрики лише на невеликі відстані.

Тролейбуси зібрані на заводі «Південмаш» із комплектуючих білоруського виробництва. Вартість двох безконтактних машин становить 15,6 млн грн.

У нових тролейбусах комфортну температуру можна регулювати як у кабіні водія, так і пасажирському салоні. Машини обладнані пандусами та спеціальними місцями для пасажирів із вадами опорно-рухомого апарату. Номер маршруту тут демонструється на електронному табло, а вбудований динамік, виведений назовні, допоможе особам із вадами зору не пропустити свою зупинку.

Кожен тролейбус зможе перевозити загалом 107 пасажирів. Оплатити проїзд можна також і через QR-код. На повну потужність новий маршрут № 14 – від вул. Глінки до ж/м «Сонячний» – запрацює вже наступного тижня.

Очікується, що протягом року пасажиропотік тут сягне півмільйона пасажирів. Дніпряни радіють відкриттю нового маршруту. Сучасні тролейбуси з автономним ходом викликають у людей не менше захоплення.

Головний тест на витривалість нові тролейбуси пройдуть взимку, адже визначити максимальну продуктивність акумуляторів можна лише за мінусової температури. Основна перевага такого транспорту – можливість використовувати його на маршрутах до віддалених районів, не витрачаючи додаткові кошти на будівництво контактної мережі. На живлення від електрики ці тролейбуси перемикаються натиском кнопки.

До кінця року у профільному підприємстві мерії планують подовжити тролейбусні маршрути № 10 і № 5 до Залізничного вокзалу. Разом з тим, у місті тривають роботи з відновлення 25,9 км маршруту № 13 (новий номер – № 2). Він пролягатиме від вул. Глінки до ж/м «Парус».